El 75% dels ciutadans de Nova York viuen de lloguer. És a dir, una immensa majoria dels ciutadans de la "capital" dels EE.UU. prefereix llogar un pis abans que ser propietaris del mateix. Aquesta dada no suposa cap novetat: els elevadÃssims preus de la ciutat dels gratacels "obliga" des de fa temps a que la majoria de persones tinguen que viure de lloguer.Â
Segons recull aquest artÃcle de la publicació The New York Times, el 75% dels habitants de la ciutat de la gran poma viuen de lloguer en un pis. A més, es deu tindre en compte que aquesta cirscumstà ncia afecta tant a les rentes més modestes com als ciutadans amb un nivell d' ingressos econòmics més elevat. És a dir, que pot afirmar-se que la immensa majoria dels habitants d' aquesta ciutat viuen de lloguer.
PodrÃem dir que el percentatge de lloguer de pisos en aquesta ciutat és abrumador, just al contrari del que ocorre a Espanya, on el lloguer de pisos no arriba a suposar encara ni el 20%.
- - - - -
Si vol informació sobre els nostres pisos de lloguer, visite la nostra secció Lloguer pisos.